Majetek - Objednávky služeb
Úkolem modulu Objednávky služeb je řešení problematiky objednávání vnitropodnikové práce, tedy zejména údržby a podpory v rámci podniku. Modul řeší propojení jednotlivých uživatelů s útvary údržby přístrojů, helpdesk IT, elektrikářů, instalatérů, dopravy a dalšími. Cílem modulu je dodržení schvalovacího procesu při objednávání, informování zadavatele o stavu jeho zakázky a následné správné vyúčtování nákladů odpovídajícím nákladovým střediskům.
- Funkcionalita modulu zakázek:
- Bezpapírové objednávání s okamžitým doručením požadavků
- Nastavení schvalovacích procesů
- Možnost průběžného sledování zakázky a upozorňování přes email
- Vyúčtování zakázky
- Dle času
- Dle ujetých kilometrů
- Po provedení vyúčtování je možné vyhradit si schválení zadavatelem zakázky
- Fakturace nejen vnitropodniková, ale i externím odběratelům služeb
- Systémové a uživatelské poznámky
- Systém helpdesku
- Řešitelé zakázek mají možnost ovládat systém přes dotykové obrazovky
Specifickým podmodulem zakázek je systém řízení sanitářů. Tento modul má za úkol optimalizaci počtu sanitářů převážejících pacienty mezi odděleními.
- V systému jsou sledovány následující stavy:
- Požadavek odeslán
- Sanitář dorazil na oddělení
- Pacient vyzvednut
- Pacient odevzdán na cílovém oddělení
- Sanitář opět připraven pro přijetí nové zakázky