Majetek - Objednávky služeb

Úkolem modulu Objednávky služeb je řešení problematiky objednávání vnitropodnikové práce, tedy zejména údržby a podpory v rámci podniku. Modul řeší propojení jednotlivých uživatelů s útvary údržby přístrojů, helpdesk IT, elektrikářů, instalatérů, dopravy a dalšími. Cílem modulu je dodržení schvalovacího procesu při objednávání, informování zadavatele o stavu jeho zakázky a následné správné vyúčtování nákladů odpovídajícím nákladovým střediskům.

  • Funkcionalita modulu zakázek:
    • Bezpapírové objednávání s okamžitým doručením požadavků
    • Nastavení schvalovacích procesů
    • Možnost průběžného sledování zakázky a upozorňování přes email
    • Vyúčtování zakázky
      • Dle času
      • Dle ujetých kilometrů
    • Po provedení vyúčtování je možné vyhradit si schválení zadavatelem zakázky
    • Fakturace nejen vnitropodniková, ale i externím odběratelům služeb
    • Systémové a uživatelské poznámky
    • Systém helpdesku
    • Řešitelé zakázek mají možnost ovládat systém přes dotykové obrazovky

Specifickým podmodulem zakázek je systém řízení sanitářů. Tento modul má za úkol optimalizaci počtu sanitářů převážejících pacienty mezi odděleními.

  • V systému jsou sledovány následující stavy:
    • Požadavek odeslán
    • Sanitář dorazil na oddělení
    • Pacient vyzvednut
    • Pacient odevzdán na cílovém oddělení
    • Sanitář opět připraven pro přijetí nové zakázky

DoctIS

Background Image

Header Color

:

Content Color

: