Lidské zdroje - Docházkový systém

Docházkový systém je zaměřen na přesnou evidenci docházky zaměstnanců prostřednictvím jejich Osobní identifikační karty. Základem je docházkový terminál se čtečkou RFID a dotykovou obrazovkou, na kterém zaměstnanci zaznamenávají příchody do práce a odchody z práce. Úkolem docházkových terminálů je zaměstnancům poskytovat důležité informace o dění v nemocnici pomocí elektronické nástěnky a dotykového přístupu do některých modulů systému DoctIS. Jedná se o objednávání stravy, objednávání seminářů a systému interních zpráv.

  • Mezi možnosti systému patří:
    • Editace docházky zaměstnance pro případ opomenutí
    • Přehled zaměstnanců, kteří jsou právě na pracovišti
    • Funkce firemního adresáře
    • Informační nástěnka
    • Příprava mzdových podkladů s možností tisku a exportu
    • Propojení se mzdovým účetnictvím
    • Napojení na modul plánování směn a na přístupový systém
    • Přehled průchodů terminály
    • Pro lepší pokrytí prostor zaměstnavatele a současnou úsporu nákladů lze použít malý terminál – zjednodušenou verzi docházkového terminálu

Docházkový systém je jediný efektivní způsob zajištění přítomnosti zaměstnanců na pracovišti. V praxi má velký význam i jen v preventivní rovině, tj. zaměstnanci dodržují docházku, protože vědí, že je jejich skutečná docházka snadno dohledatelná.

DoctIS DoctIS
DoctIS DoctIS

Background Image

Header Color

:

Content Color

: